Πού απευθύνεται το Πρόγραμμα;
Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που θέλουν να βελτιώσουν τις τεχνικές πωλήσεων, αλλά και σε άτομα που θέλουν να βελτιώσουν την διαπραγματευτική τους ικανότητα ανεξαρτήτως μορφωτικού επιπέδου, εξειδίκευσης και εργασιακής κατάστασης. Ειδικότερα, το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε Πωλητές, Προμηθευτές, Ελεύθερους Επαγγελματίες, Στελέχη Τμημάτων Μάρκετινγκ ή Πωλήσεων, Δικηγόρους, Στελέχη Κτηματομεσιτικών Γραφείων, Υπαλλήλους Τραπεζικών Ιδρυμάτων και Στελέχη εμπορικών επιχειρήσεων, αλλά και όλους όσους θέλουν να πουλήσουν ακριβότερα τον εαυτό τους.
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε άτομα που εμπλέκονται με τις πωλήσεις ως αυταπασχολούμενοι επαγγελματίες/επιχειρηματίες, ως στελέχη επιχειρήσεων ή ως υπεύθυνοι σχετικών Τμημάτων. Στο πλαίσιο των εισηγήσεων θα αντιμετωπισθούν ζητήματα που έχουν να κάνουν με τη χαρτογράφηση της έννοιας «Ποιοτικός Πωλητής – Νικητής Πωλητής», με την ανάπτυξη «τεχνικών εντοπισμού των πραγματικών αναγκών ενός πελάτη», με την περιγραφή των «χαρακτηριστικών και της συμπεριφοράς ενός πωλητή που θέλει να θεωρείται επιτυχημένος», με τις «τακτικές και τα κόλπα που επιτρέπουν να δημιουργούμε ικανοποιημένους πελάτες» αλλά και με τις «τεχνικές αντιμετώπισης των αντιρρήσεων» που πιθανώς έχει ένας πελάτης (πχ δεν έχω χρήματα αυτή τη στιγμή, θα ρίξω μια ματιά στην αγορά και θα ξανάλθω, είχα ξαναγοράσει προϊόντα από την επιχείρησή σας αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένος, κτλ).
Σε κάθε περίπτωση το πρόγραμμα θα μεταδώσει στους συμμετέχοντες την τέχνη του «να κερδίζουν τον συνομιλητή τους» ώστε τόσο σε προσωπικό επίπεδο (με φίλους, γνωστούς, συναδέλφους, συμπολίτες, συνεργάτες) όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο (με προμηθευτές, πελάτες, υφισταμένους, προϊσταμένους, εποπτικές αρχές, ανταγωνιστές, χρηματοδότες, εκπροσώπους του εργατικού, φορολογικού και εμπορικού δικαίου) να επιτυγχάνουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
2. – Τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου Πωλητή (Εμφάνιση και Συμπεριφορές)
3. – Πώς εντοπίζουμε τις πραγματικές ανάγκες των πελατών
4. – Πώς ικανοποιούμε τις ανάγκες των πελατών μας
5. – Πώς Δημιουργούμε Επαναλαμβανόμενους Πελάτες
6. – Οι παλιοί πελάτες κοστίζουν δέκα φορές λιγότερο από τους καινούριους
7. – Ποιες είναι οι βασικές αντιρρήσεις και προφάσεις των Πελατών για να μην αγοράσουν
8. – Πώς αντιμετωπίζουμε τις αντιρρήσεις και τις προφάσεις
9. – Μάρκετινγκ και Μακρομάρκετινγκ
10. – Ανταγωνιστικότητα ή Θάνατος
11. – Εισαγωγή στις Διαπραγματεύσεις και Τεστ Διαπραγματευτικής Ικανότητας και οι Τεχνικές Προσέγγισης
(Συμβιβασμός, Συναλλαγή, Συναισθηματική Φόρτιση, Λογικά Επιχειρήματα, Εξαναγκασμός)
12. – Οι φάσεις μιας Διαπραγμάτευσης
(Προετοιμασία, Άνοιγμα, Ανίχνευση, Κίνηση, Συμφωνία, Συμπεράσματα, Εφαρμογή)
13. – Στρατηγικές Διαπραγμάτευσης: Κερδίζω-Κερδίζεις, Κερδίζω Χάνεις,
Πολυσυμμετοχικές, Ομαδικές, Ενδοομαδικές, Παγκόσμιες
14. – Τεχνικές Ανάπτυξης Επιχειρημάτων, Τεχνικές Παραπλάνησης του Αντιπάλου
15. – Γλώσσα του Σώματος, Συνασπισμός Δυνάμεων (Lobbing) – Eιδικά Θέματα Διαπραγματεύσεων.
Συμπληρώστε την φόρμα για να κατεβάσετε τον οδηγό σπουδών
ΕΝΑΡΞΗ: 2 Δεκεμβρίου 2020
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 20 ώρες Τα μαθήματα θα είναι Τετάρτη 17:30-21:30 εξ αποστάσεως με σύγχρονη τηλεκπαίδευση
ΤΙΜΗ: €250.00