fbpx
23310-29994 | Μιαούλη 4, Βέροια | Τ.Κ. 591 32 | info@kdvm1.gr

Setup Menus in Admin Panel

Τουρισμός: Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης Πελατών

Δωρεάν δίδακτρα – Πιστοποίση από την ΑCTA

To πρόγραμμα με τίτλο Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών/ Κρατήσεων απευθύνεται στους έμπειρους και μη εργαζόμενους που επιθυμούν να ξεχωρίσουν απέναντι στον ανταγωνισμό και να εξελίξουν την καριέρα τους.

Στον κλάδο του Τουρισμού, η επικοινωνία με τον κόσμο είναι μεγάλο και κρίσιμο κεφάλαιο. Οι εργαζόμενοι που επικοινωνούν με τους επισκέπτες οφείλουν να διαθέτουν πλήθος δεξιοτήτων ώστε να τους εξυπηρετούν άμεσα και αποτελεσματικά. Όσοι εργάζονται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης & Κρατήσεων θα πρέπει να βελτιώνουν διαρκώς τις γνώσεις τους ώστε να εξελίσσονται και να πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα. Μια συνθήκη που ωφελεί και την ανέλιξη των ίδιων αλλά και την ανάπτυξη της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

  • Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους θέλουν να εργαστούν και στους έμπειρους και μη εργαζόμενους που επιθυμούν να ξεχωρίσουν απέναντι στον ανταγωνισμό και να εξελίξουν την καριέρα τους.

    Ο πιστοποιημένος ως Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης πελατών θα είναι σε θέση να γνωρίζει:

    • – Την τουριστική νομοθεσία σε βασικές συναλλαγές με τουρίστες
    • – Τα κυριότερα τουριστικά προϊόντα
    • – Την αντιστοιχία υπηρεσιών διαμονής και τουριστών
    • – Την 24ωρη διαδικασία ενημέρωσης και παρακολούθησης λογαριασμών
    • – Τα σύγχρονα θέματα εξυπηρέτησης
    • – Τα συστήματα διαχείρισης (PMP)
    • – Τις βασικές αρχές λειτουργίας υποδοχής
    • – Τις βασικές αρχές πωλήσεων
    • – Τις βασικές αρχές αύξησης πωλήσεων
    • – Τη χρήση νέων τεχνολογιών στην υπηρεσία υποδοχής
    • – Την Ξενοδοχειακή διοίκηση και τις βασικές αρχές λογιστικής
    • – Το τμήμα της υποδοχής
    • – Την Υπηρεσία Υπνοδωματίων
  1. Η Εξεταστέα Ύλη περιλαμβάνει τις ακόλουθες 15 ενότητες:

    1. Εισαγωγή

    2. Ξενοδοχειακή Διοίκηση

    3. Το τμήμα της υποδοχής

    4. Σύγχρονα Σύστημα και Εξοπλισμός

    5. Υπηρεσίες δωματίων

    6. Κρατήσεις

    7. Τιμές δωματίων & Φαινόμενο Overbooking

    8. Αφίξεις

    9. Αναχώρηση πελάτη

    10. Ταμείο

    11. Διαχείριση παραπόνων & Ποιότητα

    12. Πελάτες

    13. Τεχνικές Αύξησης Πωλήσεων

    14. Στατιστική Ανάλυση & Έλεγχος λειτουργιών του τομέα υποδοχής

    15. Νέες Τεχνολογίες

Παροχή εκπαιδευτικού υλικού και τεστ προετοιμασίας της εξέτασης χωρίς καμία επιβάρυνση από τον εκπαιδευόμενο.

Δωρεάν επανεξέταση σε περίπτωση αποτυχίας

Μάθε περισσότερα!

Συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν!

      Ελάτε στο Κε.Δι.Βι.Μ. της CentralStudies

      Κάντε τώρα εγγραφή στο μοριοδοτούμενο σεμινάριο της Ειδικής Αγωγής και εφοδιαστείτε με τον καλύτερο τρόπο για το μέλλον.

      Ώρες λειτουργίας

      Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00-17:00

      Στοιχεία επικοινωνίας

      Μακρυγιάννη 49, Α. Ηλιούπολη Θεσσαλονίκη tel.2310604414 info@centralstudies.gr